Innmelding

Høybråten Skolekor tar gjerne imot nye medlemmer. Velkommen skal du være!

Hvis barnet ditt vil prøve seg i koret, har vi åpne øvinger på tirsdager t.o.m 3. september. Fra 10. september får man én prøvetime.

For nye korister fyll ut dette skjemaet (lenken åpnes i et nytt vindu) for å melde inn et barn i Høybråten skolekor gi beskjed til AKS at de skal være med på korøvelser (1.-4. trinn).

Prøvekandidater må også meldes inn via dette skjemaet. Dersom barnet ikke ønsker å fortsette i koret etter prøven, meldes de ut igjen under utmelding.

Det er viktig at dere melder inn koristene så fort som mulig slik at vi har mulighet til å kunne kontakte foresatte og korister med informasjon om øvelser og arrangementer mv.

Koret benytter appen Spond for informasjon og kommunikasjon. Denne kan lastes ned via Google Play (Android) eller App store (iOS).

Vi øver på musikkrommet på Høybråten skole hver tirsdag. 1. trinn fra 14.00 til 14.30, 2.-3.trinn fra 15.20- til 16.00 og 4.-7. trinn fra 14.30 til 15.15.

Velkommen til Høybråten Skolekor!

Medlemskontigent

Å være med i koret koster 600 kroner per semester. Søsken koster 400 kr. per søsken etter første fullbetalte medlem i søskenflokken

Vi gjør oppmerksom på at adressen som blir oppgitt vil bli registrert som fakturaadresse for medlemmet.

Koret er foreldredrevet og basert på frivillig innsats fra foresatte til barn i koret og samarbeid med korets dirigent. Vi trenger hjelp av foreldre til samlinger, organisering og dugnader som 17 mai annethvert år.

Utmelding

Fyll ut dette skjemaet (lenken åpnes i et nytt vindu) dersom du ønsker å melde ut en korist av Høybråten skolekor.

Husk å gi beskjed til AKS at barnet ditt har sluttet på kor.

Send oss gjerne en mail etter utmelding på e-post kontakt@hskor.no