Vi ønsker gutter og jenter velkommen inn i koret!

Innmelding

Nye korister har prøvetid fra skolestart og frem til høstferien. Neste prøvetid er januar.

Fyll ut dette skjemaet (lenken åpnes i et nytt vindu) for å melde inn et barn i Høybråten skolekor.

Det er viktig at dere melder inn koristene så fort som mulig slik at vi har mulighet til å kunne kontakte foresatte og korister med informasjon om øvelser og arrangementer mv.

Koret benytter appen Spond for informasjon og kommunikasjon. Denne kan lastes ned via Google Play (Android) eller App store (iOS).

Velkommen til Høybråten Skolekor!

Medlemskontigent

Å være med i koret koster 1.100,- kroner i året. Søsken koster 700 kr. per søsken etter første fullbetalte medlem i søskenflokken.

Vi gjør oppmerksom på at adressen som blir oppgitt vil bli registrert som fakturaadresse for medlemmet.

Utmelding

Fyll ut dette skjemaet (lenken åpnes i et nytt vindu) dersom du ønsker å melde ut en korist av Høybråten skolekor.

Send oss gjerne en mail etter utmelding på e-post kontakt@hskor.no